poniedziałek, 14 września 2015

Autumn - czyli pierwsza porcja jesiennych materiałów

Ponieważ jesień zbliża się wielkimi krokami, taki wniosek wysuwam z obserwacji pogody za oknem, w ciągu najbliższych dni na blogu pojawiać się będą materiały związane z jesiennymi lekcjami.

Lekcje tematyczne zawsze zaczynam od wprowadzenia słownictwa, a tego nie wyobrażam sobie robić z dziećmi bez flashcards.

W ubiegłych latach korzystałam z materiałów z anglomaniacy.pl, dodatkowo sama rysowałam flashcards. W tym roku wykorzystałam PicMonkey, zrobiłam nowe karty i inne materiały sama.

Na początek idą flashcards.
Przygotowałam dwa zestawy. W fazie nauki nowego słownictwa używam tych z napisami, żeby uczniowie opatrzyli się też z zapisem graficznym wyrazów, ale ponieważ część zabaw z flashcards wymaga samych obrazków, zrobiłam też wersję bez.




































































Download (pictures + words) 

Download (pictures)


W kolejnych wpisach pojawią się jesienne gry planszowe oraz ćwiczenia.












































4 komentarze:

  1. Piekne flashcardy :) ogólnie blog jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. Flashcardy bardzo się przydały - zobacz sama: http://firstideakit.blogspot.com/2015/10/jesienne-memory-dla-ubogich.html :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe pomoce, a jesienne Dobble wprost uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale genialne pomoce! Dzięki wielkie!

    OdpowiedzUsuń