wtorek, 5 kwietnia 2016

Food puzzle

Bardzo często wykorzystuje puzzle wyrazowe, dzięki którym powtarzamy słownictwo oraz ćwiczymy pisownię wyrazów.

Dawno temu opisywałam My Activity Pack - Word Building, czyli ogromne pudło pełne takich puzzli. Chętni mogą poczytać o tym tu.

Puzzle te wyglądają tak:


To ich niewielka część. Jedna litera to jeden element obrazka.
Puzzle sprawują się świetnie, uwielbiamy je i chętnie się nimi bawimy, niestety, słownictwa nie jest nieskończenie wiele...I wtedy przychodzi czas na nowe puzzle.

Dopiero Marysia z Head Full of Ideas uświadomiła mi, że takie puzzle można zrobić samemu, kiedy niedawno w swoim Pomysłowym Newsletterze podzieliła się puzzlami wiosennymi.
Zapisujcie się, a czeka Was wiele niespodzianek!
Często robiłam "puzzle", ale szłam na prościznę i po prostu rozcinałam obrazek na kilka części. Tym razem postanowiłam zrobić takie z prawdziwego zdarzenia, z podpisami. Jestem akurat w temacie jedzenia, więc wzięłam to za temat przewodni.

Puzzle prezentują się tak:






1 komentarz: